Zwroty
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy w ciągu 30 dni od otrzymania towaru.
Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Zgłoszenie zwrotu
Zwrot zgłoś na stronie ZWROTY ON-LINE. Dzięki tej opcji, możesz poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy oraz otrzymasz informację na jaki adres należy odesłać zwracane produkty.
Od umowy możesz odstąpić, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy. Wystarczy, że prześlesz oświadczenie przed upływem 30-dniowego terminu.
Zwracany towar wyślij do Sprzedawcy niezwłocznie na adres podany w danych Sprzedawcy, u którego dokonałeś zakupu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Zwrot płatności
Dokonane przez Ciebie płatności zostaną zwrócone niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w przypadkach wskazanych w Regulaminie. Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w tym dokumencie.
Reklamacje
Jeżeli jesteś konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, to przysługują Ci określone prawa w przypadku, gdy sprzedany towar nie jest zgodny z umową.
W przypadku braku zgodności towaru z umową, masz prawo złożyć reklamację – np. na adres e-mail Sprzedawcy, u którego dokonałeś zakupu.
Co do zasady Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
- wymiany towaru,
- naprawy towaru.
W niektórych przypadkach możesz złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy,
- obniżeniu ceny.
Wszelkie szczegółowe informacje na temat Twoich praw znajdziesz w Regulaminie.